Torsdag igen!



´Vad är de för dag idag?´
Jo just de Torsdag igen!
Hur kan de komma sig att alla mina Torsdagar
är så långa & händelselösa?
Det är mitt största problem för tillfället efter
min träningsvärk i brösten från gårdagens träning.
´Ska man verkligen ha så ont att man knappt kan röra sig?´

Kvällen ska jag spendera med
min vän symaskinen
för att sy om en klänning till en shortsdress.
Få se hur länge vi är vänner
efter att mitt härliga temperament
har spelat mig ett spel!
Hoppas jag kan hålla mig lugn när jag kommer
på att jag faktiskt inte är
syslöjdslärare,
istället för att ställa mig raklång & stel,
dra ner armarna längs sidan och skrika rakt ut för att
tillslut börja gråta och somna
i utmattning!
Ungefär som Lotta på Bråkmakargatan när hon
får sina utbrott!


Min kompis Lotta ↑ Och jag ↓








Kommentarer
Postat av: A*

Underbart att ni har lika frisyr och ser ut som syskon ;)

2010-05-20 @ 18:03:02
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: maja

Hahahaha aaa de va de som gjorde de så jävla bra! Älskar Lotta och hennes humör ( Så jag slipper va ensam om damp) Jag & Bråkmakargatan mot världen ;)

2010-05-20 @ 19:24:44
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0