Sängläge!



Ligger fortfarande i sängen med
pyjamasen på!

Det är jag & MimmiePigg mot vardagen!

En stor kopp kaffe med massa mjölk
följt av min dagliga träning som
jag alltid gör i sängen innan jag bestämmer mig för att möta dagen!
Fast idag är jag inte säker på om jag vill fånga dagen,
´måste man göra de?´
Idag vill jag bara slappa framför Sex and the City
i sängen,
med mitt fluffiga täcke & massa kuddar!
Kanske ta ett varmt bad & tända ljus och bara
mysa med mig själv och mitt otroligt stora ego!

Just de!
Plugga vare..
Hmm!
Där sprack min rosa fina bubbla..
Om jag inte skänker mina böcker till behövande
vill säga ;)


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Fan va sexig du e.. önskar ja kunde dra ner pyjamasen en aning bara!

2010-05-12 @ 11:07:14
Postat av: Anonym

söt pyjamas du har :)

2010-05-12 @ 12:14:47
Postat av: maja

Jaa min söta pyjamas :) de är min bästa vän ;)

2010-05-12 @ 13:03:25
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0