Dagen blev bra!



Att först vilja gräva ner sig och inte
gå upp nå mer
resulterade i
promenad och fika,
så dagen kunde bli bra iaf.
´Vilken tur jag har!´
Jag och Patrik bestämde oss för att ta
en liten promenad i solen för att bara snacka massa
skit & filosofera om livet i stort!
Efter att ha förlorat mer vätska i form av svett
än intag av vätska under dagen
så bestämde vi oss för att ta en fika på
Melker´s.
Väl inne för att beställa en stor kaffe
får jag syn på nå jätte vackert!
´Varför känner jag igen han ?´
..Jo de är ju Ensam mamma Helena´s son
Jocke!
Lika snygg i verkligheten som på TV!
Nåväl,
se men inte röra.
Sveper kaffet med leénde på läpparna
då det var riktigt länge sen jag drack kaffe!
´Åhh så gott!´

Patrik ringer ett samtal..
och kort där efter står hon där..
Ensam mamma söker!
´Äntligen får jag träffa henne´
Tänk att få träffa en person som är lika liten som
mig fast de inte är ett barn.
En blond, vild & pratglad tjej!
Jätte kul att få växla några ord med någon som
sprudlar sån energi!



Nu blir det TV-mys med Patrik & Mike!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men TACK Maja va söt du är!!! ler

Supertrevligt att träffa dig me... hoppas att det blir fler ggr... Kramisar

2010-05-20 @ 16:52:22
URL: http://www.tv3.se/helenasblogg
Postat av: Beundrare

Mäh...fler lättklädda bilder tack! (Du behöver inte publicera de här haha)

2010-05-20 @ 17:12:01
Postat av: maja

Ja de får vi hoppas :) Men de blir de nog :) Slå våra kloka huvuden ihop ;)

2010-05-20 @ 17:24:52
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0