Blåtira, Dans & Show ..


Så såg jag ut när jag skulle ut och göra Kga
osäkert.
Jag hade med mig Katja & Anna också,
som bidrog till allt härj under kvällen,
vi bjöd självklart på massa skratt, dans & show !
Även på lite svett & tårar.
Det är så det funkar,
Vi vägrar gå omärkta från ett ställe & de tror jag knappast att vi gjorde den här gången heller!



Rosépang, NewCastle, Mousserande & Bacardi
var bovarna i det här dramat den här kvällen.

Ingenting kan ju gå lugnt till såklart så det var all in hela kvällen & alla följde vårt motto,
vilket resulterade i massa knas tex Maja Blåtira!
Mike full & skelögd ska kasta en isbit innanför min tröja mellan mina bröst men missar,
och träffar mitt öga !
Varför han skulle katsa is är helt oklart ännu,
men det var helt fel mål,
och det resulterade i att jag gick ut på krogen med ett fint rött märke under ögat!



Min klocka gick även sönder & jag har blåmärken över hela armarna, händerna & benen!
Kontoutdrag är inte ett alternativ nu ens,
då kommer väl fylle ångesten tillbaka igen!
Mitt kort brann mellan fingrarna på mig, som alltid.
Förutom att spendera massa tid i baren så spenderades även en hel del tid på dansgolvet
med flickorna,
kanske en å annan pojke också,
vem vet ?
Det man inte kommer ihåg har inte hänt, eller hur är det man brukar säga ?



Jag & Patrik bjuder på show åt publiken som sitter i soffan!


A K M


What to say ?
Vet inte riktigt vad som försiggår på bilden men antar att vi hade kul :)



Mike bytte partner, vilket inte är så konstigt med tanke på hur jag såg ut..
Och Emil som han heter, Mikes nya pojkvän är det inge större fel på. :)

Innan vi skulle ut & slå klackarna i taket så bestämde vi iaf att gå hem tillsamans ;)
Har tyvärr inte så mycket mer att skriva om den kvällen!
Utvärdering:
Skratt, gråt, blåmärken, dans, show, historier..

Dagens kommentar:
Maja: Typ alla i Västerås har blogg..
Emil: Typ alla i Karlskoga har klamydia !


Kommentarer
Postat av: Berit

Klamydia är inget att skämta om :(

2010-05-06 @ 15:12:32
Postat av: Maja

Hahaha va??

De är inge skämt!

Han tyckte ju att alla i kga hade klamydia thats it!

Vet du nått om saken? Kanske kommer därifrån ? ;)

Haha..

2010-05-06 @ 21:46:44
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0