Underbara dagar!



Vi har haft 2 underbara dagar,
allt från film, promenad,
skitsnack & fikbesök
till att äta massa gott.
Hämtat energi från varandra,
pratat av oss de tråkiga
som cirkulerar och fyllt på med massa roligt
och självklart massa skratt!
´Vem skulle inte få energi av sin
själsfrände?´
Så vi kallar det en mini semester
som tyvärr tar slut imorgon bitti,
då jobb & måsten tar över.
Så sista kvällen firar vi med hamburgare, film
och ännu lite mer tjejsnack!
´That´s what friends are for´

En riktig vän..
Är nån som alltid finns & lyssnar,
som får en att le & skratta,
som låter en gråta på ens axel,
som får en att le varje gång man lägger sig
för kvällen och slår upp ögonen för en ny dag.
En riktig vän..
Är Angelica!







Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har världens bästa vän! Min lilla Lotta <3

det står din blogg adress i fältet :S ,de är nog sen du kommenterade nåns blogg så att du inte tror att ja gör nå knasigt. haha, tjejen med noll koll! Kom ihåg: "Såra mig hellre genom att tala sanning. Än att få mig att känna glädje genom en lögn". Alltid du och jag! :D

2010-06-10 @ 12:58:21
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0