Hollywood fruar!






Igår låg vi hela dagen i solen,
och för första gången så va jag inte rastlös som jag alltid
annars är,
utan jag hade ett stort lugn över mig !
Värmen var stekande & känslan över charter var hög,
och där började fantasierna!
´Vi kan säga att vi är utomlands om nån frågar´
´Aaa vem fan skulle tro oss?´
Hur som hellst så blev det vin till lunch,
gott!
Och när magen kurrade till ordentligt så
åt vi massa hemmabakade bullar.
Så höll vi på tills solen gick i vila och även vi
tog en powernap i soffan.
Vaknar med en fart och hjärtat i halsgropen
av att ADHD-hundarna skäller som fan,
´Va fan äre för fel?´
Tittar ut och får syn på Pappas polare !
´Bra där vakthundar´
Kvällen avslutas på baksidan med varsinn
pizza & vin.
När mörkret & kylan kommer tar vi ut våra täcken,
kryper under & tänder ljus.
Höga på vin & livet
börjar vi filosofera över livet.
´Jag är nöjd´






Kommentarer
Postat av: Mike

Ser ut som ni haft de riktigt nice i solen baby! Miss ya!

2010-06-23 @ 12:10:54
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0