Hjälp mig att sluta..

Jag måste sluta röka, och de är hellst nyss!
Varför började jag igen ? Varför, varför, varför ?
Jag vill verkligen sluta, de är sant,
måste hitta min självdiciplin först bara,
undra vart den har tagit vägen.
Jag vet att de egentligen inte är svårt, eftersom jag gjort de förr,
så vet jag vad jag har att vänta mig.
Tror inte att de är nikotinet jag är beroende av, utan vanan att ha nått i munnen..
Jag vill inte gå upp 10 kg för att sluta röka, genom att tex suga på klubbor,
då röker jag hellre, eller..
Suger på nappp när jag känner att suget tar över!
Hahaha, sanning att jag faktiskt gjort de när jag försökt att sluta :)
Dock inte mitt ute på stan, vill ju inte riskera att åka dit för
förargelseväckande beétende!
Antar att jag får hålla mig hemma den perioden,
även för mitt humörs skull, då jag lider av en släng DAMP & aggressionsproblem,
hmm, blir värre utan mina cigg!



Dagns sanning:
Att jag skriver en handbok till Mike, så han kan lära sig att stå ut med mina demoner..

 


Kommentarer
Postat av: Mike

Tror jag kan tackla dina demoner rätt bra fektiskt.. Men blir de för jävliga så kan ja ju alltid ta till handboken ;)

ska ge dig en morot till att sluta röka.. Fixar du att lägga av så slutar jag snusa. Deal or no deal? Men ja slutar inte förens du har lagt av..oki?? =)

Puss

2010-02-08 @ 13:05:06
Postat av: Madde

ja,de där med demoner... har några boende hos mig också ;) Du får gärna skriva en handbok till mig hur man ska hantera dom ;) hihi

2010-02-08 @ 13:36:48
Postat av: K*

Dina demoner är inga problem att lära sig att leva med. Och det tror jag M också tycker. För det finns så mycket bra med dig bästa M.

2010-02-08 @ 14:26:47
Postat av: Anonym

Ni är för bra :) Jag ska verkligen försöka, måste bestämma en dag och gå in för de helt bara!

Hahaha MAdde du ska få en handbok av mig :) Den är bra till mycket :)

2010-02-08 @ 15:22:47
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0