Yes!!



Jag är rädd för mörker!
Jag får panik i hela kroppen & blir alldeless stel
och kall..
Så de värsta som kan hända är att jag blir
kissnödig mitt i natten,
som den här natten!!
Valet & Kvalet..
Ska jag dra med mig Mike till toan mitt inatten?
(Han åker från mig till Örebro kl05.00)
Eller ska jag riskera att få hjärtstillestånd av skräck ?
Tuff som jag är så bestämmer jag mig för att gå själv för första gången!
Försiktigt reser jag mig ur Mikes trygga & varma
famn för att försiktigt trippa in till toan.
Då kommer paniken!!
Så jag flyger upp,
springer maraton till toan,
pushar ut kisset i 100 km/h
ungefär som en högtryckstvätt,
torkar mig i farten och gör en kullerbytta tillbaka till sängen
för att krypa tillbaka under dom stora armarna och försvinna!
Mike vaknar och undrar vad som händer,
jag svarar lugnt att jag har kissat & har svårt att somna om
för att jag blev pigg !
Inte konstigt att jag blev pigg av de där träningspasset!

Men jag har överträffat mig själv!
Jag trotsade mörkret & klev upp själv!
YES!!!


I´m in love whit you ↑

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där känner jag igen:) fast jag får byta ut namnet Mike till Fredrik :) as jobbigt!! Jag har sovit själv 3 nätter sen jag flyttade till egen lägenhet när jag var 19.. Helt sjukt! Jag är sååå sällskaps sjuk:) hoppas allt är bra med dig // rosita

2010-04-16 @ 22:18:43
Postat av: maja

Hahaha, vilken tur att jag inte är ensam om de :)

Tack de är bra :)

Själv då ?

2010-04-16 @ 23:12:58
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0