Stel i hela kroppen !

Pluggat hela dagen, sen 8.00
imorse!
Fy fan..
Stel i hela kroppen!
Ont i varenda led & muskel för att jag har suttit stilla så länge.
Kroppen har gett upp och kastat in handduken för länge sen.
Min lilla kropp är inte skapt att sitta still,
den ska vara aktiv,
hellst hela tiden :)
Man kan även kalla de för ADHD om man vill..
Attention  Deficity Hyperactivity Disorder,
är en kombination av koncentrationssvårigheter,
överaktivitet & impulsivt beteende!
Visst känns de bekant när det handlar om mig ?
Jag har läst om ADHD hela dagen,
och jag tycks känna igen mig lite..
En promenad i den härliga vårkvällen
så jag får krafterna tillbaka att fortsätta.
Än är det roliga pluggandet inte över..


ADHD Maja in action..


Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg outfit I have to tell!:)

2010-04-05 @ 21:32:07
URL: http://fortfarandelinn.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad har du som jag har på mig ?

Vi har ju jätte lika stil :)

Roligt !

2010-04-05 @ 22:17:46
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0