Skor i form av lön..



Väl framme i Gbg blev de
min efterlängtade shopping.
Jag bidrog med löner till personalen på Gina, H&M
och Cubus.
De blev en sportbh,
för att hålla mina implantat på plats.
Linne, tröja & smink.
Tråkigt nog så blev de fel färg på
läppstiftet idag med,
fan!
Det ser ut att vara så fin färg men ser
för jävligt ut på läpparna.
`Måste jag ge upp jakten på ett orange läppstift`?

Jag har agerat smakråd till Mike också,
så ha nshoppade en del han med.
Jätte snygga kläder.
Farligt,
att han blir snyggare.
Men de bjuder jag på ;)
Och så fick jag ett par nya Reebok av honom att power walka i,
eftersom min sett sina bästa dar.
Jag älskar att få presenter!!
Varför jag fick dom vet jag inte,.
Som lön för att jag va med idag ?
För att slippa höra mitt gnäll om trasiga fötter ?
Eller kanske för att jag är världens bästa & snällaste flickvän ?
;)

Så nu kommer kvällen bestå av långpromenad
med mina nya skor!



Kommentarer
Postat av: christian di paolo

kanske ska flytta till GBG? ;)

2010-04-10 @ 16:18:26
URL: http://christianempire.blogg.se/
Postat av: Maja

Jaså?

De är en fin stad..

Men upptäckte idag att de tyvärr blåser för mycket.

2010-04-10 @ 16:58:45
URL: http://dorismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0