Kompis fika..



Steppade mig nästan till en
svimning.
Att jag inte lärt mig att läsa av min
egen kropp efter 22år,
de är makalöst!
Jag har inte den där spärren
så jag vet när jag ska sluta,
innan jag mår illa.
Massa vatten & djupa andetag senare
så var jag på bana igen.
Jag är i stort behov av en träningskompis
en som stoppar mig när jag blir vit i ansiktet
och nästan ser stjärnor.
Nåväl så dog jag inte iaf..
Sen blev det lunch på köket med kajsa & Tommie,
en stor portion Pasta carbonara tryckte jag i mig,
ungefär som ett rovdjur!
Tommie byttes senare ut mot Lisa,
det blev en lång lunch idag,
3 timmar!
Kaffemaraton & skitsnack..
Bittra meningar om livet blandades
med mycket & höga skratt attacker!
Energin flödar i min kropp &
jag känner mig bättre till mods
än på många dagar!
Det är lycka..


Klarar min kropp en till promenad
innan jag ska slänga mig på tåget till Mike ?





Kommentarer
Postat av: cdp

tja allt bra?

har du silikon bröst?

kramsnygg frisyr btw :D

2010-04-09 @ 15:05:36
URL: http://christianempire.blogg.se/
Postat av: maja

De vet du väl att jag har ? De har du ju frågat förut !

Jaså så du har blogg också ?

:)

2010-04-09 @ 15:33:36
URL: http://dorismaja.blogg.se/
Postat av: christian di paolo

haha har jag?

dåligt minne :P okey var inte säker på om du hade silikon bröst. såg det nu på din bild. så blev fundersam.

du verkar va as skön ju!

jag följer din blogg nästan varje dag

du skriver så sjukt bra, vilken inlevelse!!!

du öppnar dörren på glänt för läsarna att få följa med på dina äventyr,

man lever sig in i det:D



haha ja men min är inte lika bra.

jag bor ju i västerås

dödens stad :(

ta hand om dig

puss o kram :D:D:D

fortsätt skriv :D

2010-04-10 @ 16:16:00
URL: http://christianempire.blogg.se/
Postat av: maja

Va roligt att höra :)

Tack va snällt!

:)

2010-04-10 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0