Fy fan!!!



Vaknar arg!
Mike retar upp mig,
så jag exploderar!
`Vet han inte vart min gräns går efter så här lång tid`?
Blåsor under fötterna & vätska i fötterna,
känns som jag svajar när jag går,
så inge promenad idag om jag
inte kryper till apoteket &
köper bandage eller stödstrumpor!
Mörbultad efter all träning,
kan knappt röra mig!
Befinner mig i världens tråkigaste stad,
med ett pissigt väder
och känner inte en käft!
Trasig TV och ett förbannat fult PS3 som
jag snart kommer kasta ut för balkongen!
För mycket att plugga & en ny kurs dessutom.
Uttråkad, ensam & irriterad som fan!
Och sen slänger vi in lite mens på de,
så har vi en Maja,
denna underbara Fredag!!!

.................................................................................





Kommentarer
Postat av: dikert

känns som du borde vara i tuna och ta en sup istället! :P

2010-04-09 @ 12:45:12
Postat av: maja

Jaaa jag borde ta en sup eller två för att lugna mina damp & hets nerver :P

2010-04-09 @ 14:22:04
URL: http://dorismaja.blogg.se/
Postat av: Louisa

...eller komma hem till soliga Västerås....snart kan ni sitta ute på vår baksida och röka, dricka kaffe och skvallra. Kramar till dig Maja

2010-04-09 @ 15:11:07
Postat av: maja

Inge roligt att va hemma när alla jobbar & reser bort .. Jaaaa, de kanjag längta till iaf! Kram till dig L

2010-04-09 @ 15:32:36
URL: http://dorismaja.blogg.se/
Postat av: Mike

Lät ju inte alls vidare värst de där :(

2010-04-09 @ 16:01:03
Postat av: ebba

svar: tack :)

2010-04-09 @ 19:24:08
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0