Jobbnatten

Sista jobbnatten på 18 timmar är påbörjad och snart slut. 
Inge mer jobb denna vecka, 
tack gode Gud.
Jag är trött & sliten, mina dagar är för korta för att hinna mysa med Kiddo, jobba, träna, umgås med vänner samt dejting. 
Hur får alla de att gå ihop? 
Är mina dygn kortare än alla andras? 
Tacksamma för friskt barn, ett heltidsjobb, mitt engagemang till träningen & mina underbara vänner men jag skulle verkligen behöva mer tid.
Tid kan inte köpas, sparas, tjänas eller påverkas. 
Enklast är att acceptera att tiden är något man alltid kommer tävla emot, förlora emot. 
Jag är besegrad, 
mina superwomen krafter kanske inte räcker till oändlighet?
Men jag har dom iaf ✔️ 

Imorgon bär det av för relax med nyfunnen vän & betydelsen till fina Göteborg för att andas bigcity life som en bigcitygirl som jag behöver för att klara småstadslivet i nya lilla staden.  

Jag vill nått mer än leva småstadsliv.

❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0