Oldstuff- new thing

Dumma mig att börja dejta killen för att han va snygg (!) 
Men så blev det ✔️ 
Vi träffades ett tag och hat-kärlek fick en ny innebörd.
Vi gjorde ingen succé som "par" eller under vilket fack vi nu hamnade under,
vilket vi visste innerst inne att vi inte skulle göra heller!
Nu idag är han en av mina finaste vänner och faktiskt den som känner mig utan & innan.
han som alltid finns !
Just den bra kompisen i lilla grannstaden bjöd på mat & skratt lång in på natten en helt vanlig Lördag.
Tänk hur vissa människor kommer in i ens liv för att stanna- på riktigt.
Han är en sån !
Keepers ✔️ 

Visste väl att det fanns en anledning till att näst intill höll på att tappa andan bakom baren när han dök upp framför mig. 
Som sänd från ovan.. 

Barn & Jobblediga helger går fort & ännu engång ligger jag nerbäddad & väntar på vardagen med jobb, hemmasysslor & dagis, 
Hat-kärlek ✔️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0