new in

Ytterst pyttelite vårkläder har hämtats hem från posten, 
bara för att få känna lite känsla.
Våren känns mycket avlägsen just nu och snön är djup & vindarna friska.
förlåt mig om jag är negativ men snön är till absolut ingen nytta. 
Spyr på att höra att det lyser upp så fint ute- ser man dåligt i mörker får man lov att använda pannlampa ✔️ 
Jag föddes inte bara i fel kropp utan i fel land också.
Det pyttelilla solen har kämpat sig fram har nya solbrillor åkt på, 
det är energi för mig. 

Energin kommer även från gymmet- godisskålen- Redbullen & Kaffet ✔️ 
Ååå tro mig, jag behöver mycket energi just nu.. 
22 dagar som nikotinfri har börjat vända till något positivt äntligen efter orohets känsla i kroppen speciellt nattetid, svettningar & frysningar samtidigt så aphåret på mina tiny armar stått rakt ut. 
Vidrigt & läskigt att hjärnan utvecklar beroende. 

jag testar även nått nytt som jag hoppas på.. 





Kommentarer
Postat av: Karin

Duktig <3

2014-01-23 @ 23:30:36
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: Anonym

Heja maja du klara det :)

2014-01-24 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0