Där satt den !

Känslan att stå ut med tråkiga saker
för att jag ändå inte ska vara kvar,
känslan att orka för att det blir bättre,
känslan att vänta & vänta.. 
När inget händer trots väntan så kommer besvikelsen, 
som jag själv skapat. 
Jag kommer inte bort härifrån,
jag behöver inte vänta- för det här är ingen rastplats att endast stanna på en stund utan detta är mitt liv!
Så är det!
Förnekelsen som blivit till en vana,
blivit ett sätt att leva efter för att lura mig själv att klara vardagen bättre. 
Inte riktigt vilja ha en fast tjänst, inte ha ett seriöst förhållande, inte våga nått större- väntan att få komma hem till min stad är bara en illusion,
jag kommer ingenstans!
Så är det! 
När den känslan slår en i ansiktet kommer tårar & lättnad.
Just den känslan.
Jag ska börja leva på riktigt, 
för den lilla nya staden är faktiskt på riktigt. 
liten och naggande god, eller ?
Storstadsliv är ett minne blott & endast dn fantasi nu. 
Den känslan.. 

Börjat rensa babykläder för att sälja av,
ska rensa mina kläder.. 
Vill ju ha ett nytt boende till mitt nya riktiga liv och då ska inget oanvändbart med! 
 
Älskade Torsdag med träningsvärk ✔️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0