2013

Ooooh lord !
Vad har inte hunnits med 2013?
Allt från barnmys till barntrots att handskas med, 
inte nådigt med varken mys eller trots.
Mycket jobb hellst alla vikariat samtidigt Medans andra stund kommer inget jobb igång alls- balansgången är inte jämn eller symmetrisk!
Inte på träffa-den-rätta "planet" har det varit lugnt eller fullspäckat heller. 
Nu finns inte den rätta för just mig, 
Om det beror på att jag är skadad för livet eller om Gud har en annan mening vette fan ! 
Rätta känslan kommer inte helt enkelt, 
Otippat ?
Nya vänner har tillkommit och det är jag tacksam för. 
Äventyr-träning-fylla-barnmys-shopping- hotellövernattningar- roadtrips-hångel-ovisshet-lycka-glädje-tårar-ilska-skratt-trots-babylängtan-kärlekslängtan-hopplöshet-filmer-fika-middag-kramar-längtan-presenter-vakna nätter-sovmornar-morgonhumör-situps-kaffe med mjölk-vitaminer-heltidstjänst-ovisshet-timvikarie-pluggtankar-hemlängtan-vardag-dagdröm-klackar-träningsskor-fotografera-vitt-rosor-blombud-handskrivnabrev-2013! 

Tack för 2014 ✔️ 
Löfte till mig själv är att bli mer ego, 
tänka mer på mig själv & vad jag vill.
Rensa gammalt & andas nytt energirikt!
Heja mig! 
❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0