Skitdag.

Redan när klockan med den hemska signalen ringde och vi znoosade 3 gånger så kände jag att jag ville kasta ut telefonen och fortsätta krama Lilleman i sängen tills de blev mörkt igen, 
i min bubbla och dröm som hemmafru utan tider att passa så skulle det inte ha varit nått problem men i den verkliga verkligheten så var det bara att rusa upp ur den varma & renbäddade sängen för att hinna med en snabb Mysfrukost till Barnkanalen innan träning & 18 timmars jobb kickade igång! 
En sån där skitdag då jag ville böla när jag lämna Lilleman på dagis, 
en sån skitdag då jag absolut inte vill vara på nya jobbet, 
en sån skitdag då jag var svag & tyckte träningen var tråkig ✔️ 
Efter att ha spytt ur mig all negativitet så kommer tanken på att de faktiskt inte kan bli tråkigare idag (borde inte kunna bli de)
Eller?

Om jag bara slutar räkna ner till gym & barnmys så kommer säkert dagen gå flygande lätt.
Ta det för vad det är, och då menar jag på exakt detta nuet, på klockslaget ✔️ 
Jobb-kaffe-Celsius !
Man tackar.

Mongo Måndag
Mongo Maja 

❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0