No words

Ännu en kväll efter nattning av betydelsen i livet slänger jag mig i sängen och kollar på film, 
kollar film som i kollar på riktigt och inte gör annat.
Började för några kvällar sen med klassikern Dear John och som skrivitet i sten kom hopp, längtan efter kärlek & tårar nedför min kind & mina markanta kindben. 
Så gripande kärleksfilm att jag lever mig in i den..
Blir kär i dom-med dom, känner deras känslor, längtar efter samma pirr som dom upplever samt förstår längtan, åtrån & smärtan dom går igenom. 
Tänker för mig själv när jag ligger nerbäddad.. 
En sån man ska jag ha ! 
Efter att ha gråtit onödigt många tårar & stängt av filmen så kommer insikten- 
De skulle aldrig hända på riktigt. 
Med min tur av karlar att döma so far så finns de nog inte ens en chans att han den speciella mannen i livet skulle vänta om jag fick för mig att vara otrogen sen gifta mig med nån annan. 
Meeeen i sagornas värld så kommer perfektionen även kallad Channing Tatum och räddar upp gammal kärlek & ger allt en ny chans, 
antagligen för att de är film. 
Kärlek.

Bestämmer mig för att inte leva i filmernas värld för att slippa såra mig själv när jag väl känner för att testa träffa min Mr Right, 
för i verkligheten jag lever i så skulle jag få leva med dåligt samvete för otroheten  samt stå mitt kasst och leva utan han den rätta om jag valt att felaktig gifta mig med nån annan, punkt. 
I verkligheten mellan jobb & ensam mamma livet tappar jag lite, eller inte så lite heller, men jag tappar iaf tron på den riktiga kärleken som det finns en till alla av
Vart fan är min en till alla? 
Jag som knappt har nå krav, 
några små exempel: 
Snäll, omtänksam, ärlig, trogen, givmild, omtänksam, empatisk, rar, romantisk, solbränd, tränad, tatuerad, snygga kläder, bra med barn, vilja ha fler barn, grym i sängen, ävetyrlig, lugn, stabil, mogen, impulsiv, överraskande, djupa ögon, markanta kindben, markanta käkben, hjälpsam hemma, händig, bra på att laga mat, överröser med presenter, bra jobb, bra utbildning, framtidsplaner, mål, sund, smart, vettig, mysterisk, hemlig, spännande, älska min familj, tycka om mina vänner, aldrig tröttna på mina kärleksfilmer, kidnappa mig till spännande ställen, för att inte glömma de viktigaste av mina få lätta punkter- ta mig med storm ✔️ 
Nån som känner sig träffad? 
Nån? 
Just de, där emellan alla mina "det måste han ha" tappade jag hoppet, 
blame it on me? 
För att på nått sätt få in den sortens kärlek som jag inte själv sysslar med så finns ett val-
Ännu mer kärleksfilmer ✔️ 
Dagen till ära blev de The vow, 
givetvis är även Channing Tatum med i denna film för att göra de lite jobbigare för mig, 
han är ju liksom mitt frikort, min drömman & min onanitanke ✔️ 
Enkelt! 
The vow gav såklart ett nytt sug efter kärlek & romantik efter förra filmen som jag precis bearbetat. 
Magiskt hur denna man kan vara så otroligt vacker att man faktiskt glömmer verkligheten en stund, 
hur gör han? 
Finns en sån på riktigt?
Handen på hjärtat och då utan att låta bitter, 
men hade jag varit med om en bilolycka och tappat minnet så hade inte den jag valt att leva med kämpat för att få mig att minnas, 
han hade jublat att han äntligen fått frihetskänslan att porrsurfa, gå runt med skitiga strumpor på vita mattan hemma, struntat i att diska, nypt småflickor i röven på affären, rapat mellan varje klunk öl samtidigt som han förmodligen skulle dragit i snabeln till en Playboy tidning! 
I min verklighet asså.. 

Mellan hopp & förtvivlan skrattar jag åt mina egna val av karlar och mitt allt annat än positiva tänkesätt om kärleken, 
men som alla experter säger den rätta finns, du har bara inte träffat han än !
No shit, inte?
Såklart kommer han när man minst anar de.. 
Svettig efter gymmet, skakandes i Celsius hyllan för att fylla på till nästa pass med svetten rinnandes i rövskåran så de blir märken i byxorna som är för små så kärlekshandtagen väller över, samtidigt som allt från hyllorna ramlar ner så man blir tvungen att böja sig fram och plocka upp allt med luggen fastklistrad i pannan och saltsmak i munnen som smattrar fula ord när tanken på att Kiddo försvunnit bland godishyllorna.. 
Då står han väl där framför mig,
han som har allt på min lista, 
och bara kollar och funderar över vilken planet jag kommer ifrån.. 
Undra vart hon kommer ifrån? 
Inte är hon från Karlskoga? 
Är hon ny här? 

Jag älskart, det gör jag faktiskt ❤️ 

Krama kudde är det enda kvar på min långa to-do lista för denna dag innan nästa lista ska bockas av imorgon ✔️ 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0