Hotell

3 ggr årligen minst ska man unna sig att åka iväg på en hotellövernattning ✔️ 
Jag behöver komma iväg för att uppskatta vardagen som är de mesta av livet.
Jag får fria nätter av min underbara morbror och brukar då ta med en ny vän varje gång. 
Denna gång får även Kiddo följa med, 
då jag anser att han är så pass stor att han kan tycka de är kul att komma iväg & bo på hotell han med. 
När man har nått att se fram emot så går jobbdagarna fortare och det känns ok att vara trött. 

Snart dags att börja nedräkning till nattjobbet tar slut och gymmet att få sig en omgång ✔️ 
Med träningsvärk från helvetet sitter i ännu, why? 

Onsdagar är ganska bra ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0