Att hitta tillbaka.

Long time no see ✔️ 
På många plan i livet, känns som det är mycket jag ska hinna med men inte hinner. 
Som alltid som överallt som bekant.
Börjat nytt jobb, 100%.
Slutat röka- börjat röka.. Bra Maja!
Nya tider, samma dåliga karaktär.
Att hitta tillbaka till balansen, till det vanliga, hitta ork & energi.
Hittade även en och annan misslyckad dejt, cigaretterna & nytt tankesätt. 

13 dagars jobb är avklarat ✔️ 
Imorgon börjar livet om igen, en sån där på-nytt-födelse, 
nya tag-nya tider, eller? 
Ibland känns tanken på att rensas på dumheter & fula tankar så nära, en sån där omstart med nya fina tankebanor, 
Positivt tänkande!
Tänker positiv- det gör jag jämt, 
men tror jag på mina egna tankar eller försöker jag lura mig själv? 
Gör de nån skillnad om jag inte tror på tanken jag själv tänker? 
Dags att tro på sig själv, på sina egna tankar & fånga drömmar.
Djupare in i mig kommer man inte, 
varsågod !

Snurrar in mig, snurrar ut mig,
på väg i rask takt, tappar bort mig & snurrar runt,
några steg tillbaka, stora kliv fram, 
snurrar lite på samma plats. 

I en snurrande Majas huvud! 
💜 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0