Time after time

Hej å hå 
va tiden rusar iväg.
Våran vistelse i min fina stad var som vanligt awesome.
Allt från att smyga över till vänner och dricka kaffe på natten när Kiddo somnat till att shoppa, äta god mat & bara njuta av det riktiga familjelivet.
Jag har skrattat så mycket att
jag ett tag trodde att mina 
borttappade magrutor skulle titta fram igen. 
Sånt där hysteriskt skrattanfall som urartar och slutar med att man får knipa ihop benen för att slippa kiss 
i trosan, 
sånt där skrattanfall som gör att tårarna
sprutar och käken låser sig ✔ 
För jag är lycklig.. 
När helgen led mot sitt slut
var det dags att ännu en gång packa in
viktiga livsnödvändiga saker & Betydelsen i Lilla My 
och gasa mot lilla nya staden. 
Det är nyttigt att sakna ✔ 
Jo man tackar,
saknar är nått jag gör för ofta!

Ljusparty med fina vänner, 
ute på landet mys med barndomsvännen & preggomagen,
lunchdejt med frugan ute på ett annat ute på landet ställe!
Jag håller mig aktiv mellan vardagssysslor, barn & träning.
Bring The action! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0