Snickerboa hoppfallera..

Det går på riktigt inte att räkna alla hyss och sattyg som Kiddo pysslar med om dagarna, det hinns inte räknas och i ett kaos tappar man även bort sig!
Tur är det väl ändå att han grejar så jag slipper fundera på vad jag annars skulle göra med tiden mellan jobb, träning, vardagssysslor & alldeles för stora drömmar.
På en helt vanlig Onsdag efter jobb & dagis (9 timmar hemifrån) hinner Milo Kiddo Snickerboa med:
• Att kasta sten på förbi passerande under balkongen ✔
• Kasta leksaksbilar på katten ✔
• Försöka spola ner kläder i toalettstolen✔
• Slita av sig sin bajsblöja & vifta runt med✔
• Hämta duschcremen och pumpa ut över sig själv & soffan ✔

Sen tappade jag räkningen.
Är det dags att skaffa en "hyss" dagbok som Emil i Lönnebergas mamma har i sin skrivbordslåda?

Avslutar en perfekt Lill-Lördag iförd min otroligt fula snobben pyjamas i färg camouflagegrön under mitt täcke med en skål med kräm på bröstet som jag slevar i mig så det rinner mjölk på hakan.
Det där med mjölk utanför munnen är mer rutin än undantag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0