Fool me ones shame on you, fool me twice shame on me..

Dont say what you'r about to say,
No no no no ! 
Jag vet.
Jag vet så väl vad som är rätt & fel, 
jag vet så väl vad jag behöver och vad
jag förtjänar för att må bra.
Jag vet att jag medvetet utsätter
mig själv för sånt 
som kanske inte är det bästa för just mig.
Jag vet vad jag borde göra,
men kan inte.
Pendlar från säker till osäker, 
från kämpen själv till att ge upp. 
Shame on me.

Barnledig helg kickades igång sent på Fredags eftermiddan 
och bjöd på tjejträff & roadtrip ✔ 

Stämplar ut denna kalla höstnatt 
nerbäddad i min sköna säng 
med helmånen lysandes utanför mitt sovrumsfönster.

Under helmånsnatten förvandlas jag till mitt rätta jag.. 
Jag vill ha dig här på riktigt i natt & suga livet ur din halspulsåder 





Kommentarer
Postat av: Karin

Bästa <3
Han Lars kan sina texter <3

2013-09-21 @ 17:56:30
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0