När löven faller av & kvar är vi

Hör inte till vanligheterna att jag drar på mig ett par gummistövlar och krattar löv för glatta livet, 
men vad gör man inte för att få en avstickare i det sunder sprungna hamsterhjulet ?
Nytta med nöje ✔️ 
Jag tycker faktiskt om hösten!
Ibland.. 

Tankarna som jag var rädd för,
som skulle komma och besöka mig under dagen har inte kommit, 
lucky me! 
Varför känns det så lätt & rätt? 
Jag börjar hitta tillbaka till mig själv efter en kort avstickare & plötsligt är jag förmögen att styra mina egna känslor igen, 
trodde ett tag att jag sålt den egenskapen till bättre behövande men tydligen var det väl bara ett break för att få mig själv att faktiskt känna efter för engångsskull! 
Lucky me.. Again ✔️ 
 
Medans regnet slår hårt utanför mitt sovrumsfönster så ligger jag nerbäddad i vita lakan och funderar på livskvalitégrejer.. 
Vad ska jag klä ut mig till i helgen, 
vet att mitt egna jag- Häxa,
skulle gå hem men är uttråkad på att vara mig själv.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0