Livet på en pinne

I röven!!
Vart är min motivation till träningen?
Tydligen blåst bort likt alla färgade löv på träden.
Tur att det snart är vår igen så det kommer nya löv.. Och ny motivation.
Det gäller att se det positiva i det negativa, right? 

Det hinns bakas, fikas, skvallras, planeras, lekas & skrattas på kvällskvisten i min lilla koja på andra våningen på B-Gatan!
Energikickarna avlöser varandra och jag känner mig glad & rädd på samma gång,
Klok vs. Kluven!
Hade det varit möjligt så hade jag erbjudit frivilliga & ofrivilliga att ta ett studiebesök i spökstaden- mitt huvud!
"Ingång sker på egen risk & barnförbjudet"
Kanske skulle du förstå då?
Eller kunna förklara för mig vad jag tänker när jag dribblat bort mig själv mellan dammråttor & tomma utrymmen som ekar högt i den mörka natten?
Efter denna natten är det dags för Liten Lillstrumpa att komma och förgylla dagarna i lilla nya staden.
Finally lite kvällssällskap i väntan på alla friare som ska samla mod för att våga ställa sig på knä utanför mitt sovrumsfönster och sjunga smöriga ballader tills jag kastar ner mitt långa hår som stege (!) 
För det är väl så det går till när Mr Right uppenbarar sig?

Märk hur vår skugga.. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0