Arg vs. Glad

Total lycka att vara hemma på min riktiga hemmaplan och andas familjen Annorlunda luft igen ✔️ 
Jag blir ompysslad, Milo blir ompysslad, jag får mycket egentid & hjälp & det absolut bästa av allt är att få skratta käkarna i lås flera gånger om.
Vi skrattar så mycket att magrutorna pressar på under allt bukfett, 
skulle jag bo här så skulle inte gymmet behöva besökas lika ofta för den anledningen.
Älskade galna familj !

Lycka & Välmående!

Nått som inte är lika roligt i allt roligt är att Lilla My inte gick igenom besiktningen (!) 
Lilla Maja 5 år kommer fram igen och jag vill bara skrika & stampa fötterna i marken som Lotta på Bråkmakargatan!
... 
Lilla pissMy får stå kvar hos farsgubben på G-Vägen ute på landet Medans jag strejkar mot detta påhitt, 
2! 
Alltid nr 2, 
hur man än vrider och vänder så är nr 2 i sifferordningen inge bra, right? 
Aldrig mera 2, 2a, 2or, 2an ✔️ 

Nog med energi ändå från Göteborgsvistelsen med RedHair, 
Bus & Kärlek med Kiddo
samt familjemys.
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Finaste Milo ❤️

2013-10-08 @ 03:35:31
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0