Ångest!

När livet går i ett jämt så måste man naturligtvis prioritera, right? 
Alla prioriterar olika ✔️ 
Jag har prioriterat allt före träningen,
IGEN!
1 vecka sedan jag besökte mitt tråkiga gym med saknaden av snygga killar! 
Vore det inte nått om dygnet hade fler timmar ?
Nått som även skulle vara great är en barnflicka som följer mig överallt så jag både får saker gjort som jag vill och ändå har Kiddo med mig.
Eftersom jag skött mig exemplariskt detta kaosartade 2013 
(Som skulle bli mitt år)
Så ska jag nog skriva ner Nanny på Kiddosönskelista till tomten.

Idag bär det av "hemåt" till skogarna & lilla nya staden! 
Dags att spräcka fantasi bubblan och besöka verkligheten en liten stund !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0