Plötsligt händer det!

För första gången sen jag köpte min nya TV så visas det fotboll mer än 30 sekunder i rutan!
Det är sant.
Alltid fått till mig att det är dumt att dö nyfiken så jag följer det spåret för att känna känslan av att se vuxna karlar springa efter en boll över en onödigt stor konditions bana.
Då vet jag det när jag släcker livets lampa ✔️ 
Mycket kan man lära sig, 
kan man lära sig att gilla sport? 
Tex fotboll?
Eller är det medfött?
Jag blev tydligen inte placerat i facket: 
Älska fotboll!
Så mig hittar ni inte i arkivet där majoriteten befinner sig, 
jag är inte som andra. 
På gott & ont. 
Medvetet & omedvetet!
One of a kind ✔️ 
Ska inte förneka- trots mitt ointresse att jag diggar Zlatan! 
Ingen kickar fotboll som han.. 
Zlatan Ibrahimovic!

Ännu en lycklig dag att checka för i kalendern och en dag närmare Ullared resan samt allas våran hysteriska storhelg även kallad Jul! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0