Liten syster

Att bli storesyster vid 10-års ålder var inte riktigt min högsta önskan just då,
men så fort hon kom för att erövra världen så kom jag på att det kanske visste var min dröm!
Jag ville skjutsa runt henne i vagn, mata henne & busa.
13-åring & 3-åring har inte så mycket gemensamt så just den perioden kändes inte jätte ball speciellt inte eftersom jag fick dela rum med henne när jag skulle bo hos våran pappa varannan helg. 
På senare år är vi bästa vänner & har super kul tillsammans. 
Total lycka när hon kom & hälsade på oss under sitt höstlov. 
Mycket skratt & kärlek, 
såklart lika tråkigt när hon skulle åka hem igen. 
Önskar ofta att hon bodde närmare mig & Kiddo. 
Sååå älskad från första stund! 
Liten Syster ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0