Kärleken

Ännu en gång blir det Torsdagen då Milo-Pappa helgen kommer med stormsteg. 
Varje gång känns lika jobbig. 
Jag vill liksom inte missa en sekund av Kiddos uppväxt, 
nu är det som det är och kommer alltid vara så, 
I know!
När ska jag vänja mig? 
Kommer jag vänja mig ens?
Allt i livet kan man inte styra över vilket för min del är jobbigt då jag alltid måste ha kontroll över allt som sker, 
hellst ska jag veta vad som händer innan det händer !
Kan absolut inte må bra om jag inte vet vad som komma skall och det där med att vänta finns inte på mitt dagsschema över veckans aktiviteter. 
När jag blir stor ska jag lära mig att släppa kontrollen, lära mig att vänta och önska mig ett tålamod ✔️ 
Tills dess kommer jag le med hela ansiktet med mitt finaste leénde av mina blekta tänder & med snällaste bruna ögonen med ett avslappnat ansikte som bakgrund Medans jag samtidigt paddlar under ytan så jag blir helt matt & slut.
Ingen vet hur jag ser ut på insidan.

Ikväll kommer jag släppa spärrar & kontroller.
Jag ska kasta min åror och inte paddla på undersidan utan bara flyta med på min madrass i vattnet ✔️ 
Du kan få mig att må bra & plocka fram bortstädade känslor.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0