Julstämning

En månad kvar till jul,
mindre till och med!
Och även detta året så har Grinchen stulit min julfeeling.
Inge snö, inga klappar köpta & jag struntar faktiskt i Jesus Kristus!
Får försöka övertala Gud i himlen att jag tror på honom och be om att den mysiga och varma julfeelingen smyger sig på när kylan kommer med stormsteg.
Inte många dagar kvar till den årliga resan till shoppingens Mekka och jag antar att det där har övergått från stämning till hysteri, 
kan man då gå halvvägs i känslan om jul?
Hur som haver så är det barnens högtid och mitt barn ska få den bästa möjliga jul man kan tänka sig! 
Simply The best! 

Dags att börja lyssna på Carolas julskiva ?
Det mina vänner och fiender är känsla ända från sångrösten i halsen till känslan i fingrarna! 
"Vem har tänt fen stjärnan som speglas i ditt öga? 
Är du jordens dolda skatt? Som jag fått skydda denna natt?
Är det själva himlen som jag gungar i min famn?" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0