Upplevelse

Att få vara med och starta ett nytt Harrys har varit en ordentlig resa, oerhört tacksam för den erfarenheten med allt från bygg/måleri, kurser/utbildningar till att se resultatet och ställa i ordning bar & restaurang!
En upplevelse att ha med sig hela livet!
Lucky me! Inte alla som får den chansen så det ska jag vara glad för!
Smygpreimären gav mig nästan magsår innan, tanken på att prestera bäst när leverantörer, byggarna & alla chefer och viktiga människor inom Harrys skulle komma och iakta oss (!) jisses! Natten innan var en lång och vaken natt, många hundra tankar kring om jag verkligen skulle vara så bra att jag skulle klara de! Skulle dom va nöjda över oss? Resultatet var jätte lyckat och magsårs känslan var borta, vi fixade de galant och självförtroendet steg, nu klarar jag allt!
Fullsatt restaurang och kö in på den riktiga premiären igår var också en mäktig känsla, det här kommer bli as bra.
Sista dagen idag innan en dags ledigt och sedan återgår livet till det vanliga igen- jobb, barn, vardagssysslor och tid för vänner! Som jag längtat! Allt slit är över och vardagen kickar så småningom igång! Lycklig tjej nu när jag sitter ute utanför jobbet med en kaffe och summerar en händelserik och samtidigt slitsam tid bakom mig!
Trots 70 timmars jobb på inte ens en hel vecka har jag energi till överflöd, måste dels bero på kicken av jobbet men mesta dels att min prins kommer hem imorgon igen! Trots att jag träffat han nån timme här och där i veckan som varit fast det varit pappans vecka så är det ju inte samma sak som att ha han hemma i vårt hem tillsamans med mig och katten!
Både Liten & Kompis ska få massa kramar och kärlek imorgon! Det behöver vi!
Jag tänker sprudla vidare till spritförrådet och skriva inköp innan jag byter om till barkläderna ännu en gång!

Lyckan är total och jag är näst intill oslagbar tillsamans med mina kollegor idag igen!
Sprider energi till er där ute som är utan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0