Torsdag-Fredag!

Onsdagen slutade i vinkalas med RedHair- lyx!
Sooom jag behövde de, tjejsnack, vitt vin & jäger/Reddbull- allt helt i min smak!
Sätter punkt där!

Torsdagen var jag inte lika kaxig som dagen innan, how come?
Leker massor med betydelsen och njuter av en spontanledig Torsdag, det behövde jag också! Plötsligt händer de och jag mår fantastiskt bra!
Somnar tidigt med Milo, välbehövligt. Jag lever ju liksom över mina energi tillgångar så jag behöver vila upp mig.
Världens jobbigaste dag kommer fort- Fredagen!
Lillen blir hämtad av sin idol, sin pappa. Kul för han! Mindre kul för mi som för första gången sen Litens födelse som jag ska vara utan honom i 1 vecka (!) Gråter som ett barn och kan inte sluta, måste sluta för jobbet kallar!
Hujedamig! Hur klarar andra föräldrar av de? Jag kommer liksom inte klara de, kommer bli sämsta veckan i livet! Tillochmed sämre än veckan jag låg halvt i koma efter en vistelse i Magaluf för många år sedan, då jag kom tillbaka till Sverige och bodde i sängen hos min mamma i en vecka med skakningar & alkohol abstinens och svullen as hell. Gör hellre om de igen än att vara utan min prins!
Fredag asså.. Man tackar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0