Sex and the city

Varje kväll innan jag bestämmer mig för att slå igen mina bruna ögon så måste jag kolla på mina tanter i sex and the city, måste!
Kan ju liksom inte låta bli att fundera på vad jag själv gör när jag är 35-40 år, lite tur att jag inte vet det idag för då hade jag väl säkert planerat min 40 års fest, shoppat gardiner på rean till sommarhuset som skulle köpas vid 50-års ålder!
Sån är jag!
Planeringsfreak ut i fingertopparna.
Dock kan jag inte låta bli att fundera på om jag vill leva familjeliv på landet eller singel-tant liv med cosmopolitan i handen.
Lite så går tankarna i huvudet innan läggdags denna regniga Onsdag.

Torsdag väntar med spänning och trots vädret så blir det solsken..

Bäddar ner mig brevid Milo och ler, duktiga & värdefulla lilla kryp.
God Natt vänner & fiender ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0