Love love love

Leeeeeeedig!
70 timmars jobbvecka ✔
Hjärtat gjorde trippla slag när pappan till min prins vred om nyckeln och inspringandes kommer mitt lyckopiller- mitt liv!!
Som jag längtat!
Ögonen tårades och lättnaden var tillbaka, jag är mig själv igen!
Bus & lek i massor, tar igen lite tid som vi förlorat förra veckan.
Inte har jag fått rört mig en meter från min betydelse idag, tur för mig.
Dåligt samvete och lycka blandas i ett och tampas, "Niiinoo lessen, mamma jobba" gnager lite i bakhuvudet!

Lediga Söndagens kvällen kommer spenderas med min otroligt fina & glädjespridandd vän- RedHair!
Lycka!

Jag har en helt perfekt dag idag & jag är nog lyckan själv!
LOoOve!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0