Dåliga vanor smittar

Ett dåligt humör smittar, ett bra humör smittar..
Mina dåliga vanor smittar!
Försöker att tänka mig för att inte liten ska ta efter, men glömmer bort de lika fort!
Skör bort mina brödkanter utan att tänka mig för, inte vill väl Milo äta kanter då heller!
Inte äter vi korvsnuttar, gurkan på cheesburgare från McD- allt är smittat på Liten.
Jag har typ ost på allt- älskart! Liten tar efter.
Tänk att det är så lätt att forma en annan människa, en liten människa som har allt framför sig kan man asså forma redan nu till vad man vill ha!
Dags att börja tänka mig för vad jag sätter för spår och vad jag vill att min lilla kille ska ta efter och inte.
Nog dags att sluta svära- hellst nyss!!

Efter kvällspass på jobbet & 4 timmars sömn står träning och morgonmys med Milo på schemat!
Välkommen Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0