Champagnefrukost!

Att börja Måndagen med champagne hör inte till vanligheterna men denna vecka började med det och slutade i ölprovning, lite lyx på jobbet!
Lång dag för att hinna klart.
Även denna dag var galet lång och jag är tröttare än tröttast. Kunde först inte fatta att hur jag skulle klara denna långa vecka men börjar faktiskt se ljuset i tunneln, byggarbetsplatsen är strax ett fräscht hotell, en fin restaurang och en tuff nattklubb, och till råga på de är det snart Fredag och dags för kramkalas med min underbara son, som jag längtat! Trött på att gråta mig till sömns av längtan efter min betydelse och utmattning av renoveringen. Nästa vecka är det dags för nystart och allt kommer kännas bättre.
Utmaningarnas vecka har kommit halvvägs även om det vissa stunder känts som en evighet (!)
En evighet- en kort sekund.
Skratt- tårar.

Nu när rutinerna kickar igång igen ska jag unna mig min tatuering som jag fick avboka sist samt en totalrenovering av ansikte och hår! För det är jag värd!
Ska hitta tillbaka till min kvinnlighet som jag tappat mellan skruv & pensel samt snus. Pojkflicka numera !

Snart ringer klockan igen och jag ser faktiskt fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0