Vanor

Tänk va fort vanor som man verkligen tror är vanor kan ändras fort och utan att man märker de på engång?
En av mina nya vanor är att slumra en stund när jag nattat barnet (!) Ovärt kan man tycka, tycker jag med egentligen men de är så skönt att gömma kroppen under täcket och sträcka på benen när man halvsover. Alla har vi ju olika intressen, tur att jag hittat ännu ett att skriva på min intresse lista.
Och sen har jag fått noja på Tom&Jerry kex..
Ett okontrollerat sjukt sug som gör att jag känner mig som en knarkare om jag inte har köpt kex till Liten från affären tidigare på dagen som sedan hamnar i skafferiet för att stilla mitt begär (!)
Varför?
Köper kex till Milo men äter upp dom själv, får dåligt samvete och köper nyaåt han som jag ännu engång trycker i migr han ligger och sover helt ovetandesi sin säng! Känner mig som värsta mördaren liksom!
Har en känsla av att karma som hälsar på ibland kommer att påminna mig om vilken dålig kex-tjuv jag är, längre fram i livet & hellst när allt är som "bäst", så kommer hon där och smyger sig på- bitchen karma!
Kommer inte kunna neka det heller, då det börjar synas spår både i smulform i sängen och i fettform runt mina kärlekshandtag.
Ge mig stora härliga kärlekshandtag att dela med mig av till alla friare i världen, eller ?
Annars är jag fan nöjd över min viktiga världsinsats för mänskligheten och dess utveckling!


Kommentarer
Postat av: Galenpanna

Den dagen du får ordentliga kärlekshandtag lovar jag att tala om det för dig, fram tills dess kan du äta Tom & Jerry kex tills du spricker ;)

2013-03-07 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0