Urspårning?

Inte så smidig alla gånger- det står jag för, en av mina svagare sidor!
Får jag pluspoäng när jag jämfört med många andra iallafall inser mina fel och brister?
Som i tidigare inlägg så vet vi alla att jag inte tar skit från nån, att jag går i taket och uttrycker mina känslor med skratt, blod eller tårar!
Torsdagens utgång med bästa gänget som började med vår egen konsert med skönsång och dans i ett mörkt vardagsrum med snyggaste vännen och ett gäng grabbar (!) gav resultat i dans battle i dimman på scen på dansgolvet på mitt eget jobb, så oslagbar så inte ens Bin Laden hade kunnat crascha mig då! Så awesome!
Snart skulle det raseras och som ett slag i ansiktet kom mindre fina ord om hur jag & min vän är och inte är!
Om vi tar det!? Hell no!
Vi är för starka och självständiga tjejer så självklart måste det reta nån och det gjorde de!
Tyvärr spar jag inte på krutet, jag är mer som ett automatvapen- så håll i dig för fan om du startar krig med en gammal soldat! Kort och gott så här i efterhand- Bring the action som även beskriver det mesta i vardagen, action på olika håll! Bra vs. Dåligt!
Passa dig så jag inte kastar in dig till Orvar i kattlagrottan, själv har jag nyss krypit ut därifrån med min finaste stämma.. No no no no!

Du kan aldrig bli lika awesome som jag & det stör dig, right?
Bitch is back ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0