Påsk eller?

Jobbmaraton delux kickades igång tidigt i Lördags morse och avslutades långt efter midnatt mot Söndagen!
Lyx på ett galet och slitsamt sätt, love it!
Älskar fart och håll igång!
Fullsatt nattklubb med grymma kollegor och roliga gäster, som det ska vara!

'I mitt eget barkaos med klibbiga shakers, kvitton på disken och is på golvet blandat med höga toner av skratt när jag och kollegan inser att vi är som två galna apor i bur som alla tittar på så bjuder vi på show, välkomna! Då med svett mellan brösten, mascara under ögonen och en gigantisk tova i bakhuvudet kommer han som en uppenbarelse från ovan, kollar flera gånger för att försäkra mig om att han är på riktigt- och jag tror fan han va det! Snyggaste jag sett (!) ögonblicket senare var han borta, så var han på riktigt eller var det mitt smink som spökade i ögonen på mig?
Vem är du snygga varelse?'

Somnar naturligtvis ovaggad denna natt med och vaknar av solens strålar följt av PowerWalk med bästa!
Äntligen slut på påsken och vardagen kommer sakta men säkert krypandes tillbaka till mig!
Plötsligt händer det, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0