Känslig

Att sitta ensam en Fredagkväll, eller rättare sagt varannan Fredag är rutin!
Men att leka superwomen och kolla på världens döttrar i mörkret är ingen hit!
Fruktansvärt hur vissa människor lever, och jag gnäller om bagateller (!)
Ångestladdat!
Jag kan inte göra världen bra och rättvis så varför mår jag dåligt av de?
Jag är verkligen en person som vill hjälpa alla, som vill alla andra de bästa!
Bra ibland- dåligt ibland!
Men jag kommer överleva på min godhet, right? Eller är det den som gör att jag failar?

Awesom day i solen med trevligt sällskap och kaffekopp i högsta högg, följt av ett besök hos en av få familjer där jag får känslan av äkta familj och kärlek! Skratt och träning av smilbanden- check ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0