Ge mig lite sperma!

Konstigt nog har jag fått en bebislängtan, igen!
Det kommer och går, svårt att veta om jag vill eller inte!?
Men nu tänker jag på de ofta och vill ha ett syskon till Kungen!
Men har inte förutsättningarna just nu, singel & ensamstående (!)
Behöver asså en snygg spermadonator, hellst nån med mycket pengar som kan betala allt till mig och mina dåTVÅ barn!
Vill inte ha nån pojkvän då jag inte vill ha ett tråkigt vardags liv med nån snubbe. Hellst ska han inte lägga sig i varken mitt liv eller barnets som komma skall. Bara befrukta mig, så som djuren gör..
Gör barn och drar åt varsitt håll!
'Hejdå, kommer jag se dig igen, nejdå de vi hade va bara en grej'
En dotter vill jag ha!
Tack på förhand hemliga älskare, med mörka ögon och fina ansiktsdrag!
Tills dess.. Ska jag och Liten ut i solen och bli bjudna på gofika, vi har det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0