Bättring på mig

Att jag blir galet arg på enhundradels sekund är inge nytt, och då är jag lugnare idag än för några år sedan!
Idag var ett sånt moment då jag får känslan av att jag redan gjort de här, sagt de här och känner igen mig!
Arg som ett bi skriker jag, på vem kan vi enkelt räkna ut?
Skriker så jag tillslut gråter (!)
Vad hände med "ta de lugnt", "ha lite is i magen" & "tänk inte på de"!
Dom meningarna våldtog mig och det blev omvänd psykologi!
Herre Gud Maja! Sitt lugnt i båten!
För att inte ens i en sjunkande båt skulle jag vara lugn även om jag vet att det är så jag lättast skulle överleva!
Nej för fan, mest hysterisk vann och innan startskottet gått av har jag vunnit första pris!
Det är en av mina brister, jag är iaf medveten om mina fel och brister!
Har lite luftandning att ta igen såå..
Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0