Again

Kan ännu engång konstatera att solen gör mig hel!
Magiskt vad lite gula strålar kan ge så mycket till mig en helt vanlig Måndag liksom!

Börjar dagen med frukost-Träning-Vardagssysslor-Lunch-Jobb och många tankar!
Idag har min hjärna många förvirrande tankar som snurrar och jag blir fundersam på varför?
Som man blev tillsagd som barn- att blunda och tänka på annat om det var nått som var läskigt fungerar liksom inte nu!
Tur att tankarna inte syns utanpå likt en mössa, utan det enda jag bestämde mig för att visa upp idag förutom flätan i håret och solbrillorna i ansiktet var mitt välmående och finaste leende!

Jag blottar mig ännu en gång..
Ger inte ut den rostiga nyckeln till mitt stenhjärta utan ger nyckeln till frihet- att läsa om man vill när man vill!
Låser upp snart.. Snart!


Kommentarer
Postat av: E

MAJA!! jag är så glad att du låst upp !! äntligen vad jag väntat och knackat!!

2013-04-02 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0