Skrattet

Bland det viktigaste som finns för mig är skrattet- no shit, så är de förmidligen för alla men för mig är de nästan allt!
Flabb-Häxan var det här under täcket på andra våningen på B-Gatan, Check ✔
Skrattar med Milo tills jag gråter och han hickar, skrattar på jobbet så de kommer droppar i svarta spetstrosorna med rosett baktill, skrattar med vänner och familj så hela svalget syns och skrattar med Han med stort H (vi kan kalla honom JL) så jag väcker hela kvarteret med mitt hysteriska skratt!
Vem har inte sett alla mina 400 tänder som sitter i min stora käft?
Ännu engång har jag skrattat mig till tårar likt dropparna som faller från himlen utanför fönstret just nu medans jag & Kiddo ligger nerbäddade och väntar med spänning på midsommar- sol, bad, familjemys & fest. Helt i min smak och fantasivärlden är endast ett jobbpass bort!
Solen är beställd, rosévin med druva Zinfandel ska kylas, jägern & newcastle'n ropar mitt namn med sexig röst & tanken på att träffa familj och vänner gör mig lika pirrig i magen som ett barn natten innan julafton, bikini dilemmat är löst & väskorna packade!
Living the dream!


Kommentarer
Postat av: Anna

har läst din blogg ett tag då jag tycker du skriver roligt och bra! tror jag såg dig idag och om det var du så hade du en huvtröja på dig som var så snygg!(mörkblå med tryck på) måste bara fråga vart den kommer ifrån? och nej jag stalkar dig inte haha , aldrig sett dig förut men kände igen dig då jag kikat in på bloggen ibland :) kram på dig!

2013-06-20 @ 20:46:32
Postat av: Maja

Hej Anna :) Tack snälla, värmer att höra! Hoppas du haft en bra midsommar :)
Tröjan är köpt från Gina Tricot, jätte skön :)
Ha en bra dag :)
Kram Maja

2013-06-24 @ 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0