Rutin

Förr i livet när man praktiserade som hemma-mamma så hann man ju faktiskt bo i solariet några vändor i veckan och se någorlunda frisk ut men de varade inte länge! Nu för tiden så ska man vara hårt arbetande småbarns mamma med endast tid över för lek med Kiddo, städa, tvätta, handla och ibland till och med duscha om man har sån tur, så såklart hinns de ju inte solas så mycket som jag önskar, varken i riktiga solen eller i solariet (!)
Som de spöke jag är begav jag mug med mina trötta fötter för att sola en snabbis i solariet- woila! Fräknar & solutslag, man tackar.. Iaf nån som vill bo på min kropp oavsett om det är vad jag ville eller inte!
Muskler och karlar har lämnat min nu bleka, blötfeta och tråkiga kropp, helt förståeligt!
Efter ett samtal med min barndomsvän som alltid på nätterna så har vi ännu en gång kommit fram till att vårat bäst före datum är utgånget, vi är gamla & förbrukade.. Dvs att testar man oss så får man räkna med surt, inte som de ska och en slash av unket, vill du testa?

Spritbeställning på jobbet- träffat nya VD'n för hela Harrys i hela Sverige följt av kvällskaffe med RedHair ✔
Klänningar hänger på galgar lite överallt i hela lägenheten för att testas imorgon innan det ska packas ner inför resan till Västerås med Kiddo & Redhair på Torsdag, tick tack.
Om jag känner mig själv så kommer inget bli som jag tänkt och en ny shoppingpåse får följa med mig hem efter lägenhetsvisning & handling på bolaget imorgon, skottpeng på mig.

Inatt ska jag inte drömma, det gör jag för mycket både dagtid, kvällstid och nattetid, så jag tänker faktiskt testa nått som heter tänka och bestämma mig..
Jag kan inte sova nå mer, allting går upp för mig när solen går ner ✔



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0