Killsyndrom

Tänker ännu en gång på de här med bilar, tydligen har jag blivit bilfantast (!) Oavsett kan jag inte låta bli att fundera på annat angående bilar- förarna!
Inte alla, men många killar kör som idioter, då menar jag inte några km för fort utan totalt vårdslöst!
Värsta av allt är galna omkörningar som gör att en annan får tvärnita fast det är massa bilar emellan, till råga på de blir idioten inte insläppt heller (!)
Bara för att tex Adam 18 tycker det är svinkul att få spänning i hela kroppen pga att han måste ha plattan i mattan och Owe 60 vägrar släppa in han pga proncip så är faktiskt jag kär i mitt liv och vill inte fortsätta livet i himlen, inte just nu!
Hur som hellst, resan från skärgården med RedHair och Betydelsen bestod av ojämn körning och många svordommar!
I detta fall var föraren som trodde han va cool, en gubbsjuk & tjock gubbe- så JA lite förståelse kanske jag kan bidra med ändå, jag hade liksom inte heller varit nöjd med livet då, dessutom inte i den fula bilen som han körde!

McD lunch-Mjukglass i skärgården & en kramgo unge är resultatet av en lyckad Söndag, som jag förtjänar efter en slitsam helg med allt från grillning, sjukdom och hårt arbete!

Tack gode jävla Gud för vilodagen du skapat (!) Amen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Sunday-LOVE

2013-06-09 @ 19:29:59
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0