In your face'

Efter att ha lämnat min betydelse på dagis utan gråt tog jag mina fötter med nya sandalerna på för att möta RedHair för en drömma-sig-bort-solning!
Fantiserade om solbrända & vältränade killar, tajta tjejer med perfekta ass för tanga samt goda coctails- Miami!
I solariet befann jag mig i Miami.
Upptäcker att jag kollat fel på bussen så min Nr1 kvinna skjutsar mig till lilla grannstaden..
En cigg innan instämpling slutade i för många cigg och senare instämpling med godkännande från bästa chefen, inte av anledning för att jag ville lata mig och inte jobba utan för att min värld ännu en gång rasat (!)
Ett mail senare som lästes 10 ggr och med skakande händer tänds cigg efter cigg, gnuggar tårande ögon och hr en klump i magen..
Ännu en gång ska jag få fan för att jag mår bra, inte mått så bra på riktigt länge, läget där de inte finns nått alls att klaga på eller må dåligt över, tills mailet kommer som en käftsmäll.
Ännu en gång ska jag få ta att nån man älskat högt har använt svek, lögn & otrohet som vardagsmat.
Hur många fler finns de som jag delat Mr X med under min tid som fröken flickvän?
Finns ingen idé att lägga tid på de eftersom vi gått vidare, inte för den skull jag blev upprörd utan för att jag nu kommer ha ännu mer svårt att lita på nån IGEN!
Nu är det nog!
I vanliga fall hade jag varit arg på honom & på henne, i detta fall känner jag inget gör honom och känner faktiskt för henne.
Nånstans tror jag att hon lik mig på många plan, vilket kanske gör de lättare att inte hata?
Jag kan inte hata nån jag inte känner, men kan inte låta bli att fundera på varför?
Jag gick från en stabil omgivning till en hackande karuselltur 15 mil från min säkerhet, allt vändes upp och ner, är jag med i dolda kameran?
Tankar flyger dit & svävar hit..
Jag är tacksam att nån i denna värld faktiskt är ärlig mot mig även om de gör att jag ramlar lite igen, för tillslut får det inte plats med mer skrapsår på benen efter alla fall så då återstår bara läkning.
Kan inte nog understryka att jag absolut INTE har stridsyxan uppe mot henne, tvärtom.

En hektisk kväll på mitt underbara jobb och ett knasigt sms senare så var Han på hemmaplan efter jobb i annat land, vilken överraskning, en dag tidigare än planerat! Precis vad jag behövde.
Han läser av mig och allt i sin omgivning men kan han läsa tankar också?
Precis rätt..
Kryper ner i den varma sängen och dagens positivitet & negativitet förträngs för att få utrymme till lite sömn innan ny dag med kortdag på jobbet kickas igång.

Eftersom Torsdagen bjuder på tråkigt väder ges mer utrymme till mys med Kiddo och mindre ångest för inomhusaktiviteter, välkommen nya och fräscha dag!
1 dag kvar till Västerås!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilket vider till kille du haft! Han verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan. Du är värd så mycket bättre. Hoppas att du hittar din prins snart.

2013-06-14 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0