Helg!

Sista jobbhelgen innan nästa helg kickas igång med 3,5 dags ledighet, som jag längtat och som jag är värd de!
Plötsligt kommer kommande jobbvecka kännas flygande lätt!
Snart är jag där jag hör hemma- Västerås!
Nedräkning är såklart påbörjad, lite så jag jobbar.

Helgen har i vanlig ordning spenderats i lilla grannstaden mellan långa pass på Harrys..
Hoppa studsmatta, dricka vin, skräpmat, sovmorgon & bus med betydelsen- summering av vanlig helg!

Sista anhalt på ledig Söndag är givetvis rostad macka i sängen till Nip&Tuck efter nätshopping från både Gina Tricot & Nelly.se.
Förvånad? Inte jag heller (!)
Och jag som alltid undrar varför jag inte är miljonär?
Hur som hellst så dör jag hellre på övergångsstället snygg klädd än med ett bankomatkort i plånboken som man inte kan se vilken bank de är eftersom de dammat igen ✔
Dessutom kan damm framkalla allergi (!)
Måndagen är farligt nära så jag kryper ner brevid Kiddo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0